عایق پشم سنگ

عایق پشم سنگ باکیفیت و قیمت مناسب را از شرکت ایده نو بخواهید.

پشم سنگ (پشم معدنی)
پشم سنگ (پشم معدنی) عایقی است انعطاف پذیر، غیر قابل اشتعال و جذب کننده صدا.

 

عایق پشم سنگ
عایق پشم سنگ عایق صوت و حرارت

پشم سنگ محصولی مناسب برای استفاده در فضاهایی است که نیاز به عایق حرارتی و یا عایق صدا دارند. می توان از آن برای مقاصد مسکونی، تجاری و صنعتی مانند دیوارهای داخلی، سقف کاذب، لوله کشی های عظیم، مخازن، سیلوها، کشتی ها، بویلرها، کانال ها و سایر تجهیزات تجاری و صنعتی استفاده کرد.

 

پشم سنگ عایق صدا

خواص چگالی پشم سنگ آن را به یک راه حل ایده آل برای به حداقل رساندن صدای بین فضاهای مختلف تبدیل نموده است. پشم سنگ صدا را کنترل می کند تا آرامش بیشتری را برای بهره برداری ایجاد نماید.

 

عایق حرارتی

پشم سنگ عایق ضد حریق و غیر قابل اشتعال است. این ماده در برابر آب، پوسیدگی، کپک و رشد باکتری ها مقاوم است. بنابر این به ایجاد یک محیط داخلی امن تر و سالم تر کمک می کند.

خواص مقاومت در برابر آتش این محصول ایمنی را افزایش می دهد. ترکیب سنگ طبیعی بازالت به همراه سرباره کوره ذوب آهن این ماده را به یک عایق آتش تبدیل کرده است. در نتیجه نمی سوزد و حتی زمانی که مستقیماً در معرض آتش باشد باعث ایجاد دود یا گسترش شعله نمی شود. پشم سنگ تحمل دمای تا 750 درجه سانتیگراد را دارد. پشم سنگ می تواند گسترش آتش را به تاخیر بیندازد.

 

عایق ضد حریق و ضد صدا

عایق صوتی عالی برای دیوارهای داخلی و خارجی و سقف کاذب بین طبقات. عایق پشم سنگ جذب صدا و محافظت در برابر آتش را برای راحتی و ایمنی بیشتر فراهم می کند. پشم سنگ به طور کلی عایق حرارتی فوق العاده ای است، نمی سوزد و در صورت وقوع آتش سوزی می تواند زمان بیشتری را برای تخلیه ابجاد کند.

برش پشم معدنی با چاقوی دندانه دار یا تیغ کاتر امکان پذیر است. برش‌های صاف و تمیز در اطراف جعبه‌های برق، سیم‌کشی و لوله‌ها، جریان هوا را به حداقل می‌رسانند.

 

زندگی آرام و ایمن با عایق صدا و حریق

امزوزه زندگی در خانه تغییر کرده است و آسایش و آرامش در خانه بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت دارد. صدای تلویزیون، سینمای خانگی، رایانه و بازی‌های کامپوتری تقریباً از هر اتاقی به گوش می رسد. تلفن های همراه اعضای خانواده مدام زنگ می زند. افراد بیشتری در دفاتر خانگی و اتاق های سرگرمی کار می کنند. در نتیجه عایق صوتی برای هر زندگی مدرن امروزی یک ضرورت است.

با ایجاد خانه ای ساکت تر، آرامش بیشتری را به زندگی خود فرا خوانید. پیشنهاد عایق پشم سنگ بعنوان یک عایق صوتی و ضد حریق در واقع معرفی مدرن ترین و موثرترین روش برای آرام تر، ایمن تر و راحت تر کردن محیط خانه یا کار است. برای ایجاد آرامش و سکوت و ایمنی در مقابل حریق، استفاده پشم سنگ در دیوار کناف و سقف کناف بهترین راه حل است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ویکی پدیا مراجعه نمایید.

 

انواع پشم سنگ

پشم سنگ از لحاظ ظاهری و نوع کارایی در دو نوع رولی و تخته ای تولید می گردد. هر دو نوع آن دارای ضخامت ها و دانسیته های مختلف می باشد. معمولا پشم سنگ در ضخامت های 3 ، 5 ، 8 و 10 سانتیمتر و دانسیته های 50 ، 80 ، 100 و 120 تولید می شود.

 

پشم سنگ تخته ای

 

پشم سنگ تخته ای
پشم سنگ تخته ای عایق صوتی و حرارتی

 

پشم سنگ رولی

پشم سنگ رولی
پشم سنگ رولی عایق صوتی و حرارتی

 

موارد استفاده عایق معدنی در صنعت ساختمان:

این نوع عایق معمولا در سیستم های ساخت و ساز خشک کاربرد دارد. از عایق پشم معدنی برای عایق نمودن دیوارهای داخلی و خارجی در سازه ال اس اف استفاده می شود.

در دیوارهای کناف نیز جهت عایق صوتی و حرارتی از پشم سنگ تخته ای در داخل درای وال استفاده می گردد. همچنین جهت بهتر عایق نمودن ساختمان می توان از عایق پشم معدنی در سقف های کاذب نیز استفاده نمود. استفاده از پشم سنگ باعث جلوگیری از انتقال صدا و حرارت و صرفه جویی در انرژی می شود. این عایق در فصول سرد مانع نفوذ هوای سرد به داخل ساختمان و مانع خروج هوای گرم به بیرون می شود. در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می گردد. و بالعکس در فصول گرم نیز مانع از اتلاف انرژی می گردد.

عایق کردن سقف کناف
استفاده از پشم سنگ در سقف کناف

 

عایق کردن دیوار کناف
استفاده از پشم سنگ در دیوار کناف

قیمت پشم سنگ

قیمت این عایق با توجه به ضخامت و تراکم آن متفاوت است. به عنوان مثال قیمت پشم سنگ دانسیته 80 ضخامت 5 سانتیمتر با عایق دانسیته 50 ضخامت 3 سانتیمتر متفاوت است.

بطور کلی قیمت پشم سنگ به روز است و با توجه به نواسانات بازار تغییر می کند. همچنین قیمت پشم سنگ با توجه به برند و کارخانه تولید کننده آن نیز متفاوت است. به دلیل اینکه کیفیت تولید پشم سنگ کارخانه های مختلف متفاوت است. بعنوان مثال قیمت عایق پشم سنگ تراکم 80 ضخامت 5 سانتیمتر تولید کارخانه سپاهان با قیمت پشم سنگ ایران یا پوشینگر با همان ضخامت و تراکم متفاوت است.

برای سفارش خرید پشم سنگ باکیفیت و اطلاع از قیمت پشم سنگ با کارشناسان فروش شرکت ایده نو تماس حاصل فرمایید.