فایبر سمنت

فایبر سمنت چیست؟

در این مطلب می خوانید:

فایبر سمنت یا سمنت برد ترکیبی منحصر به فرد و بدون آزبست است که در آن الیاف سلولوز با بافتی از سلیکات و سیمان یکپارچه شده تا با بهره گیری از تکنولوژی اتوکلاو محصولی با ثبات و دوام طولانی در تمامی شرایط اقلیمی حاصل گردد.

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی های ساخت و ساز همواره استفاده از مصالح سبک ، صنعتی و سازگار با ساخت و ساز خشک مورد توجه بوده است که در این میان فایبر سمنت برد (سمنت برد) با قابلیت های فراوان دز استفاده در نمای ساختمان، دیوار های داخلی و خارجی، کف و سقف گزینه ای ایده آل برای مهندسین و کارفمایان میباشد  یکی از خصوصیات برتر سمنت برد عدم آسیب رسانی رطوبت به این محصول میباشد بنابراین میتوان از آن در محیط های مرطوب ساختمان استفاده نمود.

 

بیشتر بدانیم: مزایای اجرای سقف کناف

 

خصوصیات سمنت برد

از خصوصیات منحصر به فرد سمنت برد می توان به انعطاف پذیری آن اشاره نمود که امکان ایجاد سطوح قوس دار در نمای ساختمان را فراهم میسازد این امر امتیاز ویژه ای به معماران و طراحان جهت استفاده در نماهای مدرن و سطوح دکوراتیو خواهد داد. شایان ذکر است سطوح قوس دار بسته به ضخامت بدون خیس کردن پانل از شعاع 1 تا 8 متر ایجاد میگردد.

الیاف بتن چیست و کاربرد آن در ساختمان سازی
بیشتر بخوانید

مقاومت بالا در برابر آتش از دیگر امتیازات فایبر سمنت SCG Smart Board میباشد ، دیوار های اجرا شده توسط این محصول میتوانند تا 4 ساعت مقاومت در برابر آتش را فراهم آورند برای اطلاع از جزئیات دیوار های مقاوم در برابر آتش به صفحه گواهینامه ها و استاندارد ها بخش مقاومت در برابر آتش مراجعه فرمائید.

تضمین کیفیت محصولات  SCG Smart Board از طریق انجام تست های گوناگون و تخصصی طبق استاندارد های بین المللی (EN 12467) توسط مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی انجام پذیرفته و گواهینامه فنی جهت کلاس A و رده مقاومتی سه اخذ گردیده است برای اطلاع از جزئیات این آزمون و سایر آزمون های فایبر سمنت SCG Smart Board به صفحه گواهینامه ها و استاندارد ها ، بخش گواهینامه فنی مراجعه فرمائید.

 

محصولات فایبر سمنت SCG Smart Board با ضمانت 10 ساله شرکت SCG ارائه میگردد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از محصولات و ثبت سفارشات با شرکت ایده نو در ارتباط باشید.

۰۲۱-۴۴۲۸۹۷۶۱

۰۲۱-۴۴۲۸۹۷۶۲

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *