نمای فایبر سمنت

شرکت ایده نو نماینده انحصاری فروش و اجرای فایبر سمنت و در زمینه تأمین مصالح و اجرای پروژه های ساختمانی شاخص در سطح کشور می باشد. جهت مشاوره و اطلاع از قیمت فایبر سمنت برد کافیست با ما در تماس باشید.

 

نمای فایبر سمنت در ساختمان

اگر قصد نماکاری ساختمان خود را با استفاده از فایبر سمنت برد دارید، باید بدانید که این نوع نما در رده نمای ساختمان با قیمت متوسط قرار می گیرد.از نظر ایمنی، ورق های سیمانی فایبر سمنت برد ، دوام فوق العاده ای در برابر فشار از خود نشان می دهند. اما از نظر رنگ، نمای فایبر سمنت برد رنگ پذیر است. یعنی می توان این نوع از نما را رنگ کرد و همین موضوع تنوع خاصی به این نوع نما بخشیده است.فایبر سمنت برد در حال حاضریکی از بهترین نوع مصالح موجود برای پوشش دیوار و کف و  می باشد و در نمای ساختمان کاربرد فراوانی یافته است.این صفحات برای ساخت و ساز خشک و سیمانی در تم امی ساختمان هایی که با اسکلت فلزی و بتنی ساخته شده اند برای پارتیشن بندی و پوشش دیوار داخلی و سقف و کف نیز استفاده میشوند.

 

یکی از انواع نمای ساختمان، نمای فایبرسمنت برد است. این نوع نما ویژگی های خاص خود را دارد و به همین علت مورد توجه سازندگان نمای ساختمان قرار می گیرد. فایبر سمنت‌ها درواقع صفحات تقویت‌شده سیمانی هستند. در ساخت این صفحات از الیاف سلولزی، الیاف شیشه و مواد افزودنی دیگر استفاده‌شده است که در دستگاه اتوکلاو سخت می شوند.  به دلیل داشتن الیاف مختلف، این صفحات عایق رطوبت نیز هستند.از این صفحات علاوه بر نما در پارتیشن بندی، سقف و کف نیز استفاده می شود.

معرفی سقف مشبک
بیشتر بخوانید

با وجود اینکه در ترکیب این پانل ها از آزبست استفاده نشده است اما همچنان گرد و غبار آن به دلیل وجود مواد و الیافی در که در آن به کار رفته است مضر است و باید هنگام برشکاری این صفحات از ماسک های دارای فیلتر هوا استفاده شود. این پانل ها در مقابل تغییرات درجه حرارت و آب و هوا و همچنین در مقابل فشار های زیاد دوام و پایداری خوبی دارند.

 

بیشتر بدانیم: مشخصات فنی الیاف پلی پروپیلن شرکت ایده نو

 

هزینه نمای ساختمان با استفاده از فایبر سمنت برد زیاد نیست و در رده هزینه ها با قیمت متوسط قرار می گیرد. همچنین سرعت نصب به علت ویژگی های خود پنل های فایبرسمنت برد، نسبتا بالاست. بنابراین گزینه مناسبی برای ایجاد نماها ی جذاب و ساده و شیک ساختمان ها می باشد.

 

 

از نظر رنگ، نمای فایبر سمنت برد رنگ پذیر است. یعنی می توان این نوع از نما را رنگ کرد و همین موضوع تنوع خاصی به این نوع نما بخشیده است. تنوع رنگ به ویژه در دنیای امروز بسیار مهم و حائز اهمیت است و به همین منظور نمای فایبر سمنت برد مورد توجه قرار می گیرد. البته همین منافذی که باعث رنگ پذیری ورق های فایبر سمنت برد می شوند.

آنالیز قیمت اجرای دیوار و سقف کناف | اسفند 1401
بیشتر بخوانید

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ایده نو در ارتباط باشید.

021-44289761

021-44289762

 

Rate this post

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!